Retur og refusjon

Jeg vil sende noe tilbake.

Du kan sende tilbake produkter som er i original stand. Pakk produktene godt inn slik at de ikke blir skadet når du returnerer dem.

Hvis du har fått varer som er i mangelfull stand, ber vi deg kontakte oss umiddelbart etter mottak.

Her finner du mer juridisk informasjon om angrerett.

Hvordan fungerer returen i Noreg?

Du kan returnere varer i løpet av 30 dager.

Retur som registrert kunde
For å sende tilbake varer må du gå til bestillingsinformasjonen. Der kan du velge funksjonen «Returner vare». Velg hvilke varer du vil sende tilbake.

Retur som gjestekunde
Hvis du har foretatt kjøpet som gjest, må du åpne bestillingsbekreftelsen du har mottatt per e-post. Klikk på knappen «Se bestillingsinformasjon». Der finner du alternativet «Returner vare».

Deretter får du tilsendt fraktetiketten per e-post. Den inneholder all viktig informasjon om hvordan du sender tilbake pakken din. Hvis du følger denne fremgangsmåten, er returen gratis for deg.

Hvis du sender produkter tilbake til oss, må du være oppmerksom på følgende:

  • Du bør sørge for å få kvittering på at pakken er sendt, og oppbevare den til du har mottatt refusjonen eller de nye varene.
  • Pass på å pakke varene godt nok, slik at produktene ikke skades under transporten.
  • Elektronisk utstyr bør returneres i originalemballasjen, slik at det ikke oppstår transportskader.
  • Vi dekker ikke kostnadene for returen hvis varene må returneres til oss av en speditør.
  • Vi behandler returen så raskt som mulig. Merk: Returer kontrolleres og behandles i Østerrike.

Du finner mer informasjon i de standard kontraktsvilkårene våre.

Hvordan får jeg pengene mine tilbake?

Beløpet refunderes via den opprinnelige betalingsmåten. På forespørsel kan vi også gi deg en kupong på samme beløp.

Du får en bekreftelse med kreditnota per e-post når returen er behandlet. Vær oppmerksom på at du må returnere varen i løpet av 30 dager.

Hvis du har spørsmål, kan bruke kontaktskjemaet til å skrive til oss.

Jeg vil reklamere på noe.

Vi beklager hvis du har mottatt et skadet, defekt eller feil produkt. Bruk gjerne kontaktskjemaet til å skrive til oss. Velg «Retur og reklamasjon» som kontaktårsak, så løser vi saken via reklamasjonsrett eller garanti. Du finner mer informasjon om dette under «Reklamasjonsrett og garanti» i de standard kontraktsvilkårene våre.