Jeg vil sende noe tilbake.
Hvordan fungerer returen i Noreg?
Du kan returnere varer innen 30 dager.
Gå tilbake som registrert kunde
For å returnere varer må du gå til bestillingsdetaljene . Du kan velge "Return element"-funksjonen der. Velg hvilke varer som skal returneres.
Gå tilbake som gjestekunde
Hvis du foretok kjøpet som gjest, må du åpne ordrebekreftelsen du mottok på e-post. For å gjøre dette, klikk på "Se bestillingsdetaljer"-knappen. Der finner du alternativet "Return vare".
Du vil da motta fraktetiketten enkelt og greit på e-post. Denne inneholder all viktig informasjon om hvordan du returnerer pakken. På denne måten er returen gratis for deg.
Når du returnerer produkter til oss, vær oppmerksom på følgende:
- Du bør få bevis på porto og beholde det til du mottar refusjonen eller erstatningen.
- Du må pakke varene med rimelig forsiktighet slik at produktene ikke blir skadet under transport.
- Ved retur av elektroniske enheter bør de returneres i originalemballasjen for å unngå skade under transport.
- For varer som skal sendes tilbake til oss av en speditør, dekkes ikke returfraktkostnadene.
- Vi vil behandle returen din så raskt som mulig. Merk: Returer vurderes og behandles i Østerrike.
Du finner all mer informasjon i våre vilkår og betingelser .
Hvordan får jeg pengene mine tilbake?
Beløpet vil bli overført tilbake til den opprinnelige betalingsmåten. Hvis du ønsker, kan vi også opprette en kupong for beløpet.
Du vil motta en bekreftelse fra oss med kredittkvitteringen på e-post når returen din er behandlet. Vær oppmerksom på at du må returnere varene innen 30 dager.
Hvis du har ytterligere spørsmål, vennligst skriv til oss ved å bruke kontaktskjemaet.
Jeg vil reklamere på noe.