Bestillingen min

Hvor er bestillingen min?

Du kan enkelt spore bestillingen din via ordrebekreftelsen eller din kundekonto . Du har mottatt ordrebekreftelsen på e-post. Hvis du har en kundekonto, kan du finne all informasjon om bestillingen din her under "Mine bestillinger" .

Tilgjengelighet og lagerbeholdning

Vi prøver å alltid ha så mange produkter på lager for deg som mulig.

Vi vil kort forklare hva begrepene betyr:

På lager: Produktet er tilgjengelig for omgående levering. Den sendes senest samme eller neste virkedag.

På lager fra: Produktet er for øyeblikket ikke på lager. Den bør imidlertid være tilgjengelig igjen fra den angitte datoen.

Foreløpig ikke tilgjengelig: Vi har dessverre ingen nøyaktig informasjon om når produktet kommer igjen. Det er mulig at det er problemer med levering eller produksjon. Du kan klikke på "Varsle meg når tilgjengelig" og du vil automatisk motta en e-post så snart produktet er tilbake på lager.

Utsolgt: Produktet produseres ikke lenger eller er utgått.

Leveringsdatoen avhenger av flere faktorer som leveringsadresse, leveringstjeneste, tilgjengelighet av varer, bestillingstidspunkt og betalingsmåte.

Vi vil gjerne forklare deg det mer detaljert:
Du har funnet et produkt du liker. Produktbeskrivelsen sier "På lager". Dette betyr at den er klar for umiddelbar utsendelse. Du kan da se når den forventes å ankomme med dette produktet og i handlekurven.

Hvis du legger til et annet produkt i handlekurven og det først er tilgjengelig senere, vil leveringsdatoen for hele bestillingen endres. Bestillingen vil ikke bli sendt før alle produktene er tilgjengelige. Vi sender ikke produkter enkeltvis, men kun hele bestillingen.

Hvis det er noen leveringsproblemer med bestillingen din, vil vi kontakte deg så raskt som mulig.

Kan jeg endre bestillingen min?

Hvis bestillingen din allerede er pakket, kan vi ikke endre noe. Du kan imidlertid ganske enkelt returnere varene etter mottak. Du kan finne ut hvordan du gjør dette her under Returer .

Hvis bestillingen din ennå ikke er pakket eller sendt og du ønsker å endre den, vennligst skriv til oss ved å bruke kontaktskjemaet . Gi oss beskjed om viktig informasjon, for eksempel:

  • Bestillingsnummer
  • hvilket produkt som skal endres, kanselleres eller legges til (varenummer, farge, størrelse, ...)

Hvis du bytter et produkt eller legger det til bestillingen din, kan du pådra deg ekstra kostnader eller kreditter. Dersom det oppstår kostnader vil du motta en betalingsforespørsel fra oss på det utestående beløpet. Dersom det oppstår en kreditt, refunderer vi deg selvfølgelig beløpet. Gi oss beskjed om du ønsker å motta beløpet i form av en kupong eller om vi skal overføre det tilbake.

Kan jeg annullere bestillingen min?

Så lenge bestillingen din ennå ikke er pakket, kan du ganske enkelt kansellere den i bestillingsoversikten din. Du kan få tilgang til bestillingene dine her . Vi prøver å oppfylle dine ønsker. Vær imidlertid oppmerksom på at vi kanskje allerede har pakket eller sendt pakken din. I dette tilfellet kan vi dessverre ikke kansellere.

Hva betyr statusen for bestillingen min?

Så snart bestillingen er bekreftet, kan du se gjeldende status på kontoen din.

Frakt etter betaling – Dette betyr at vi ennå ikke har mottatt innskuddet ditt. Endringer i bestillingen din er mulig når som helst.

Estimert levering innen... – Bestillingen har ankommet, men er ennå ikke behandlet. Endringer fra din side er mulig når som helst.

Sendt – Bestillingen er sendt.

Kansellert - Bestillingen din er kansellert.

Jeg har fått ikke fått noen bestillingsbekreftelse.

Kanskje ordrebekreftelsen din havnet i søppelpostmappen din? Vennligst sjekk søppelpostmappen din for å se om du finner ordrebekreftelsen der . Hvis du ikke ser bekreftelse i e-postene dine, kan det hende du har oppgitt feil e-postadresse. Eller bestillingsprosessen ble ikke fullført riktig. I dette tilfellet, vennligst kontakt vår kundeservice . Vi hjelper deg gjerne!

Betalingsmåter

Tilgjengelige betalingsmåter i Noreg
Amazon Pay
Betal trygt og enkelt med Amazon-kontoen din
Apple Pay
Betal trygt og raskt med Apple Pay.
Debet- eller kredittkort
Betal med kortet ditt i neste trinn.
Vi støtter alle vanlige kreditt- og debetkort.
Kredittkort
Betal trygt og raskt med VISA, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB.
Klarna
Betal trygt og raskt med Klarna.
Debetkort
Betal trygt og raskt med debetkort.
shop.commons.payment.service.trustly.title
Betal trygt og raskt via nettbank.
Forskudd
Overfør beløpet til kontoen vår etter bestilling. Vi sender bestillingen etter å ha mottatt betalingen.

Jeg vil si opp et abonnement.

Du kan enkelt si opp abonnementet ditt her .

Hvis du ønsker å endre noe ved ditt abonnement, skriv til oss ved å bruke kontaktskjemaet . Vi gjør gjerne ønsket endring for deg.

Bestillingen min er en gave.

Gratulasjonskort

Du har muligheten til å legge til et personlig gratulasjonskort i bestillingen. Du kan velge mellom ulike design, legge til en personlig melding og forhåndsvise gratulasjonskortet.

Det er ikke mulig å velge gratulasjonskort-alternativet etter at bestillingsprosessen er avsluttet.

Ikke inkluder en faktura med leveransen

Dette alternativet er spesielt viktig hvis du ønsker å sende en bestilling med gaveemballasje, men uten å inkludere faktura i pakken. I dette tilfellet kan du angi en faktureringsadresse og en leveringsadresse og krysse av for "Inkluder faktura med levering". Pakken vil da bli sendt til leveringsadressen, vi sender fakturaen separat til oppgitt faktureringsadresse.

Hvis leverings- og faktureringsadressen er den samme, vil du motta begge tingene (dvs. gavepakke og faktura) sendt til samme adresse, bare pakket separat.

Hvordan får jeg fakturaen min?

Du kan velge mellom to alternativer under utsjekking:

  • Få en faktura på e-post (mest miljøvennlig)
  • Inkluder i pakken

Du finner dette alternativet i trinnet "Forsendelsesalternativer". Vi anbefaler alternativet "miljøvennlig til din e-postadresse".