Min kundekonto

Jeg har glemt passordet.

Her kan du endre passordet ditt. Tast inn e- postadressen for kundekontoen din. Vi sender deg en e-post med nødvendig informasjon, slik at du kan velge et nytt passord.

Jeg vil slette kundekontoen min

Vi synes selvfølgelig det er synd at du vil slette kundekontoen din. Ta kontakt med oss for å slette kundekontoen din. Når kundekontoen din er slettet, kan du fortsatt handle hos oss som gjest. Vi håper du vil handle hos oss igjen 📦

Hvordan endrer jeg leveringsadressen/fakturaadressen?

For å endre leverings- eller fakturaadressen for en åpen bestilling må du ta kontakt med kundeservice. Bruk kontaktskjemaet til å skrive til oss.
Vær oppmerksom på at endringen ikke kan gjøres hvis bestillingen din allerede har gått til pakking.

Hvis du har en kundekonto og ønsker å administrere leveringsadressene dine, kan du gjøre det i adresseboken. Du kan også endre fakturaadressen din under «Min profil». Vær oppmerksom på at disse endringene ikke påvirker de åpne bestillingene dine.

Hvordan oppretter jeg en kundekonto?

Du kan opprette en personlig kundekonto her. Etterpå får du en bekreftelse per e-post. Hvis du ikke får noen e-post fra oss, kan du se i søppelpostmappen din. Ved problemer kan du bruke kontaktskjemaet til å skrive til oss.

Oversikt over bestillingene dine

Under "Mine bestillinger" finner du en oversikt over de siste bestillingene dine. Du kan følge med på statusen til bestillingene dine og hente frem detaljer for hver enkelt bestilling.

Hva er en gjestebestilling?

Du kan bestille som gjest hos oss. Det opprettes ingen kundekonto for gjestebestillinger. Du får en sporingskode per e-post én gang. Den kan du bruke til å spore bestillingen. Pass på at e-postadressen din er riktig. Hvis ikke får du ikke ytterligere informasjon om bestillingen.

Anmeldelser av produkter

Vi synes det er fint om du vil vurdere produktene våre. Vurderinger er nyttige for andre kunder. Dessuten hjelper de oss med å forbedre kvaliteten på produktutvalget vårt.

Du kan vurdere produktene på kundekontoen din under «Vurder mine produkter». Vær oppmerksom på at vi ikke godkjenner vurderinger som ikke er i henhold til retningslinjene våre. Når du vurderer et produkt, finner du retningslinjene rett nedenfor. Noen ganger tar det litt tid før vurderingen din vises.