Min kundekonto

Min kundekonto

Du kan endre e-postadresse og passord i kundekontoen din. Hvis du ønsker å endre e-postadressen din, går du bare til "Rediger konto". Der kan du skrive inn en annen e-postadresse. Du kan redigere passordet ditt under "Endre passord".

Jeg har glemt passordet.

Du kan enkelt endre passordet ditt her. Bare skriv inn e-postadressen til kundekontoen din. Vi vil da sende deg en e-post med nødvendig informasjon slik at du kan velge ditt nye passord.

Jeg vil slette kundekontoen min

Vi synes det er synd at du ønsker å slette kundekontoen din. Men vi forstår godt at noen ganger vil man bli kvitt ting. Ta kontakt med oss ​​dersom du ønsker å slette kundekontoen din. Hvis kundekontoen din blir slettet, kan du fortsatt handle hos oss som gjest. Vi blir glade om du bestiller fra oss igjen 📦

Hvordan endrer jeg leveringsadressen/fakturaadressen?

Du kan kun endre leverings- eller faktureringsadressen til en åpen ordre via vår kundeservice. Vennligst skriv til oss ved å bruke kontaktskjemaet.
Vær oppmerksom på at endringen kun kan gjøres hvis bestillingen din ikke er i pakkeprosessen.

Hvis du har en kundekonto og ønsker å administrere leveringsadressene dine, kan du gjøre dette i adresseboken. Du kan også endre faktureringsadressen din her under "Min profil" . Vær oppmerksom på at disse endringene ikke vil påvirke dine åpne bestillinger.

Hvordan oppretter jeg en kundekonto?

Du kan opprette en personlig kundekonto her . Du vil da motta en registreringsbekreftelse på e-post. Hvis du ikke mottar en e-post fra oss, vennligst sjekk søppelpostmappen din. Hvis du har problemer, vennligst skriv til oss ved å bruke kontaktskjemaet .

Oversikt over bestillingene dine

Under "Mine bestillinger" finner du en oversikt over dine siste bestillinger. Du kan spore statusen til bestillingene dine og se de individuelle detaljene for hver bestilling.

Hva er en gjestebestilling?

Du kan bestille hos oss som gjest. Ingen kundekonto opprettes for en gjestebestilling. Du vil motta en sporingskode via e-post én gang. Dette lar deg spore bestillingen din. Sørg for at e-postadressen din er riktig. Ellers vil du ikke motta ytterligere informasjon om bestillingen din.

Anmeldelser av produkter

Vi blir glade hvis du vurderer produkter. Anmeldelser er nyttige for andre kunder. Og de hjelper oss med å forbedre kvaliteten på vårt utvalg av produkter.

Du kan skrive anmeldelser for dine kjøpte produkter i kundekontoen din under "Vurder mine produkter" . Vær oppmerksom på at vi ikke vil godkjenne anmeldelser som ikke oppfyller våre retningslinjer. Når du anmelder et produkt, finner du retningslinjene rett under. Noen ganger tar det en stund før anmeldelsen din vises. Vi ber om litt tålmodighet.