Flere spørsmål?

Ta kontakt med oss!

Her finner du all informasjon og måter å kontakte vår kundeservice på.

OBS: Kundeservice er ikke tilgjengelig i helger og på østerrikske helligdager.

Har du ideer eller forslag til nettstedet?

Vi tar gjerne imot forslag og forslag for å forbedre tjenesten og produktutvalget vårt. Kontakt vår kundeservice . Vi ser frem til din tilbakemelding!

Hvor kan jeg finne en 3DJake-butikk i nærheten?

Dessverre er 3DJake bare en e-handelsbutikk. Så du finner oss kun på nett.

Kan jeg kjøpe til lavere priser fra dere som forhandler?

Det er dessverre ikke mulig. Vi selger kun våre produkter til sluttkunder og fører ikke separate prislister for forhandlere.

Jeg har funnet en feil / noe fungerer ikke

Vennligst rapporter dette problemet til vår kundeservice .

Et produkt er billigere i en annen butikk

Vennligst rapporter dette til vår kundeservice . Vennligst oppgi også kilde, varenummer og varepris fra den andre butikken og også varenummeret og prisen i butikken vår, vi vil sjekke det.

Hvordan kan jeg få tak i en trykt katalog?

Dessverre har ikke 3DJake en trykt katalog.
Nettbutikken vår er under stadig utvikling og tilbyr alltid nye produkter fra forskjellige merker. Det er derfor ikke mulig å lage en trykt katalog da den ville være utdatert mens den ble trykket.

Den eneste måten å se tilbudet til 3DJake på er online.

Jeg vil vurdere et produkt.

Vi ville bli glade hvis du deler din erfaring med samfunnet vårt.
Vi ber deg følge følgende retningslinjer.

  • Din vurdering fokuserer utelukkende på dette produktet. Ordrebehandling eller kundeservice er skjøvet helt i bakgrunnen - alt handler om produktet!
  • Husk at anmeldelsen din hjelper andre kunder med å ta en kjøpsbeslutning. Derfor bør anmeldelsen din være så konstruktiv som mulig.

Når det gjelder anmeldelser og attester om produktene våre, forbeholder vi oss retten til å slette eller ikke publisere innlegg med følgende innhold:

  • Informasjon som ikke er relatert til produktet eller er helt irrelevant
  • Banning eller annet språk som ikke passer for et offentlig forum
  • ærekrenkende påstander
  • Språk ikke forståelig for nettsidens målgruppe
  • feil priser
  • Reklame
  • Spam eller upassende henvisninger av andre produkter
  • Tilbud
  • Nettsteder eller spesifikke konkurrenter
  • E-postadresse, telefonnumre eller andre personopplysninger eller kontaktinformasjon
  • nedsettende kommentarer om andre anmeldelser eller attester
  • Bilder som viser feil bruk av produktene våre

Anmeldelser og attester er menneskesjekket før publisering, selv om vi forbeholder oss retten til å innføre algoritmiske beslutninger for å støtte dem. Klager som sendes inn gjennom vår rapporterings- og utbedringsprosess vil bli behandlet og besvart umiddelbart. Når klager mottas, kontrolleres det aktuelle innholdet basert på våre retningslinjer og, om nødvendig, slettes fullstendig, selv om vi prøver å løse dem raskt.

Takk for at du tok deg tid til å anmelde produktene våre.